Omdat bij mij ook dingen mislukken

20130627-163530.jpg

4 gedachtes over “Omdat bij mij ook dingen mislukken

  1. Aha, was ’t mislukt, of hebt ge ’t stiekem verslonden omdat het zo lekker was! Chocolade, ja, dan wondermiddel om in koude zomerdagen een beetje geluk tot u te nemen! Bij u mislukt het toch nimmer?

    • Ja het was echt mislukt haha,…
      Ik heb nog een filmpje waarbij er één inzakt met pudding in, wat best wel een grappig zicht was 🙂 tuurlijk mislukken dingen ook bij mij.
      Bij mislukkingen leer je hoe je het de volgende keer beter kunt doen.
      Zelf ben ik niet zo voor chocolade… 🙂

    • Ja het was echt mislukt haha,…
      Ik heb nog een filmpje waarbij er één inzakt met pudding in, wat best wel een grappig zicht was 🙂
      tuurlijk mislukken dingen ook bij mij.
      Bij mislukkingen leer je hoe je het de volgende keer beter kunt doen.
      Zelf ben ik niet zo voor chocolade… 🙂

Geef een reactie

