Op vakantie

Hey!!
Ik weet dat ik echt te weinig post, momenteel ben ik in Turkije 👌🌴☀
Als ik terug ben (31 juli) zal ik terug meer tijd steken in men blog.
Wieweet,… Ga ik wel dingen posten die ik hier geleerd heb.
Morgen en vrijdag ga ik meekoken met de chefs hier. Hopelijk versta ik ze wat?
Het is hier wel 40graden!
We liggen afgelegen op een berg, en zitten in een vrij exclusief hotel. Dus het is hier kei rustig en weinig Belgen. Spijtig…
Een aantal recepten liggen al klaar zoals aardbeicupcakes ( die in een kopje gemaakt zijn) maar de rest verklap ik niet.
Heb ook al een nieuwe patisserie robot gekocht wat dus nu de 2de is 🙂
Ik wens jullie allemaal nog een kei toffe zomer, en tot de volgende keer!
Veel groetjes uit Turkije x20130723-154756.jpg

20130723-154925.jpg

20130723-154940.jpg

2 gedachtes over “Op vakantie

Geef een reactie

